Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danskere forarget over synet af gepard i fælde
#4
Nu har jeg rejst til Namibia et par gange med Limpopo og mit indtryk er at de laver et fint stykke arbejde for os skandinaver.

Jeg ved med sikkerhed, at både Omujeve og andre udbydere af jagt der nede, har andre agenter til at sælge jagterne for kunder i resten af verden, hvilket er ganske normalt.

At de agenter kan vifte med flere penge overfor jagtudbyder, kan jeg egentligt godt forstå, da deres klientel har betydelig flere penge til rådighed og derfor kan der være større fristelser for ikke at være så etiske korrekte som vi danskere er[:0](hvis vi selv skal sige det). Jeg tror egentligt ikke at det hjælper en hujende fis at Limpopo eller andre danske selskaber truer med at afbryde samarbejdet, dertil er kundegrundlaget fra skandinavien for lille.

Men er historien sand og man syntes at det er uetisk, så kan man jo bare blive hjemme eller finde andre steder at jage. Personligt bliver jeg nysgerrig og det kunne jo være sjovt og se om man kunne se noget ligende andre steder også.

Det giver ihvertfald dåseløver en ny kamarat, nemlig bur-gepard[xx(]

Mvh

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danskere forarget over synet af gepard i fælde - af Santo - 13-04-2012, 12:46 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)