Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gener ved brillebrug med høreværn
#4
jo kraftig tryk mod ørene dem brillestængerne..svært at holde ud i 4t i streg på älgpass
-> løsning engangskontaktlinser som jeg kun anvender til jagt (dvs til daglig stadig brillebærer) - ulempe med kontaktlinser .. kan ikke se skarp på meget kort hold..fx hvor mange klik man har drejet turret etv.. så skal kikkert/riffel ud i strakt arm

Har lige fået lavet afstøbing til Phonak Serenity DP med Icom F34 radio indgang.. får se om de dæmper nok når jeg får dem..håber det /spec er omkring 24dB i mellemregisteret .. omkring det samme som kopper..men Phonak manden påstod at restlyden der ville komme ikke ville være 'øregas' men 'knoglebåren' via lydtryk på ansigtet etc..dvs 'lige fedt' med kopper. Da jeg fik lavet aftrykene og hældt snask i ørene .. var dæmpning stor..Phonak påstod de færdige propper ville give samme dæmpning som det jeg oplevede under støbingen

mht skydebriller og kopper-> hvis der nogen af de billi' skydebriller -> bøje stænger så de kan fæstes i bøjlen (af kop høreværn) i stedet for ind under?

anyway til flugtskyd kan jeg godt holde ud at have skydebrille stænger ind under kopperne .. er sjældet behov for mere 15-30min ad gangen

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Beskeder i denne tråd
Gener ved brillebrug med høreværn - af Claxel - 22-04-2012, 10:06 AM
Gener ved brillebrug med høreværn - af Høgh - 22-04-2012, 11:27 AM
Gener ved brillebrug med høreværn - af Claxel - 22-04-2012, 02:01 PM
Gener ved brillebrug med høreværn - af wolf_skate - 22-04-2012, 06:45 PM
Gener ved brillebrug med høreværn - af fqvist - 24-04-2012, 11:50 AM
Gener ved brillebrug med høreværn - af Explorer - 25-04-2012, 12:06 AM
Gener ved brillebrug med høreværn - af Explorer - 25-04-2012, 09:21 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)