Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glock 17
#7
Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

Det er ellers sjovt nok du navner dette. Jeg har altid selv skudt for meget til venstre med diverse vaben. Sa mine sigter er ogsa indstillet til hojre i bagsigtet. Hvis ens grupper ellers er gode nok, kan det maske vare ligegyldigt. I sidste ende er det vel bare, at det ser lidt kosmetisk dumt ud med bagsigtet.Har du iovrigt ckecket, at dit bagsigte ikke bevager sig i svalehalen ! Hvis det er monteret for meget til venstre, skyder den ogsa til venstre osv.

Hvis alt er efter bogen pa din skyder, men intet kan lave om pa skudbilledet osv. Kan det hjalpe at installere endu et nyt lob. Der er et stort udvalg af over sized match lob til Glock's i dag. Det tager en pistolsmed under en time og installerer et nyt.

Jeg har nogle gamle samler vaben, hvor jeg ikke nanner at andre pa sigtemidlerne. Her har skudbilledet mange gange andret sig, nar jeg anvender/genlader forskellige ammo/projektiltyper. Mest op/ned, men sommetider ogsa sidevars.

Bare lidt ide'er....kender det godt. der er ikke noget varre, hvis man gar hen og ser sig lidt ond pa sin pet-skyder.

Jess Christensen
Master Pistolsmith



Det er nemlig lige det med at det ser dumt ud. Men også at indskydningen jo så også ændrer sig til siden, når afstanden afkortes eller forlænges[Sad]

Nævnte jo også at jeg havde prøvet med et nyt løb (IGB MATCH), med samme resultat. Med alle mine tidligere pistoler, har jeg altid haft et centreret skudbillede, med kærven i midten.

Mine grupper ændrer sig alt efter hvor meget jeg får trænet. Nogle gange er de lidt bedre end andre gange. (Læs, bedst om sommeren[8D])

Bagerste sigtemiddel sidder helt fast.

Nå, jeg har selv løst "problemet" Købte lige en ny Glock 17 DK Gen 3 i går. Byttepris 2000,- så det går nok[Big Grin] Ellers tak for svarene[Smile] Det var jo også bare, hvis der var en, som havde haft samme problem og havde en behandlingsplan. Jeg tror ikke, at det kunne rettes på denne pistol, så valgte at bytte den til en ny, og så bare krydse fingre.

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar


Beskeder i denne tråd
Glock 17 - af P226 - 18-12-2012, 03:31 AM
Glock 17 - af Jamo - 18-12-2012, 05:39 PM
Glock 17 - af P226 - 19-12-2012, 03:11 AM
Glock 17 - af 50GIJESS - 19-12-2012, 05:38 AM
Glock 17 - af P226 - 19-12-2012, 02:27 PM
Glock 17 - af 50GIJESS - 19-12-2012, 06:01 PM
Glock 17 - af P226 - 20-12-2012, 07:23 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)