Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BD60/BS60/F60 døre til opbevaringsrum ...
#19
Vorherre til hest [xx(][xx(][xx(]

Og tak til Slawter for at fortælle hele Danmark at vi nu alle skal til at bytte dør i det laderum vi har benyttet i 20 år. Når man rører i en lort, så stinker den [Sad!][xx(][V]

Og der er nok af andre genladere der er ved at falde over sine egne ben for at komme først med nye udgifter til hjemmeladerne.
Så hold dog kæft og lad tingene være som de er. Jeg overvejer kraftigt at holde op med genladning på grund af at besparelsen bliver ædt op af udgifter som mine "troede jeg" lade-fæller øser ud af egen fri vilje.

Branddøre, eksplosionssikre stikkontakter, gibslofter osv.
Samtidig er krudt ikke længere noget der kommer med posten og prisen er røget helt op i det røde [xx(]
EDIT: Jeg glemte lige at jeg nu heller ikke længere må lade til min nabo, hvis han har en anden kaliber end jeg selv har tilladelse til...[Sad!]
Jeg skyder mellem 1000 og 2000 skud med min 6½ og dem køber jeg færdige. Til jagt/regulering bruger jeg max et par hundrede og den udgift kommer jeg nok over.

Nu mangler I bare at bede myndighederne om at indføre en afgift på hver genladet patron og krav om måling af anslagsenergi på godkendt institut.......

Jeg orker snart ikke mere........når så 50GI-Jess fortæller sit syn på redeligheden i Danmark, så bliver han sablet ned af navlepillende selvfede Danskere der fuldstændig mangler rummelighed og evnen til at acceptere andres holdning. Jeg skammer mig over det uintelligente ordvalg der præger en del af indlæggene. Men bevares - det er jo i ytringsfrihedens hellige gral's ånd.

Kan I ha en lo*te weekend [}Smile]

M@X 2.0 snart 2.1
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
BD60/BS60/F60 døre til opbevaringsrum ... - af M@X 2.0 - 18-04-2013, 10:05 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)