Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektiler købt over nettet i Tyskland - Politi!!
#20
Lad mig med det samme sige, at alle kan begå en fejl, og at jeg ikke har grund til at tro, at trådstarter bevdist har valgt at forsøge sig med ulovlig import af ammmunitionsdele, når det nu, jeg taler af erfaring, faktisk er gratis og tilmed ganske let at få en import-tilladelse.

Når så det er sagt, så fatter jeg slet ikke "lad os se om vi kan vride os udenom loven" mentaliteten i tråden !
Hvis vi våbenføre, sportsskytter, jægere og genladere i forvejen synes, at man strammer lovgivningen omkring os, så er det, i mine øjne, fuldstændig galimatias, at gøre alt hvad man kan for at fremprovokere endnu mere kategorisk og ufleksibel lovgivning ved at gøre hvad man kan for at snyde sig udenom.

Netop de paragraffer i den seneste udgave af bekendtgørelsen er ikke ret svære at læse ... de har et lavt lix-tal og er rimeligt klare.

At trådstarter, såvel som sikkert andre fra tid til anden, har valgt ikke at sætte sig ind i reglerne, giver på ingen måde amnesti ... "ukendskab til loven giver ikke straffrihed".

Naturligvis skal trådstarter, givet at han har en nogenlunde pletfri vandel, henstille til den sagsbehandlende betjent, at man ser med milde øjne på forseelsen, men han skal også være "voksen nok" til at tage straffen for sin brøde.
Svar


Beskeder i denne tråd
Projektiler købt over nettet i Tyskland - Politi!! - af cjs - 16-09-2013, 12:41 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 10 gæst(er)