Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyreetisk råd :Forbyd Put&Take, fisketegnsprøve
#10
Jeg sidder bare og glæder mig til den dag da ornitologerne skal betale et "fuglekiggertegn" [}Smile]
Som det er i øjeblikket har man fugleinteresserede folk der vælter rundt alle vide vegne hvor de ofte ikke har NOGET at gøre og forstyrrer vildtet i al almindelig for at dyrke deres hobby.
SMS kæder der starter når den grønbrogede halenapper eller en anden fugl lander i en have hvorefter der haster horder af fuglekiggere dertil og vælter ind på, ofte, privat grund.

HVORFOR skal mine jagttegns midler gå til at financiere deres hobby?
En hobby de bruger som undskyldning for at chikanere mig og min hobby.
Har jeg NOGENSINDE gjort noget for at hindre deres fuglekiggeri?
NEJ!

Der er masser ting der trænger til at blive betalt med de midler som vi skal betale for vores hobby, så Christiansborg: kom nu ud af hullerne og lad fuglekiggerne betale et fuglekiggertegn, gå til fuglekiggerprøve osv. så de kan betale for deres egne aktiviteter.

Først der vil jeg acceptere at de prøver at indskrænke mine muligheder for at gå på jagt!

Som det tydeligt fremgår af denne tråd bliver selv lystfiskerne bliver jo bon'et for at dyrke deres hobby

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar


Beskeder i denne tråd
Dyreetisk råd :Forbyd Put&Take, fisketegnsprøve - af fasan - 20-09-2013, 01:27 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)