Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Senest om tilladelse til brugen af lyddæmpere
#96
Citat:quote:

vil det så ikke være en overvejelse værd at klappe hesten, så man ikke står med en tilladelse, som ikke kan føres i våbenpasset, eller har mange restriktioner, i forhold til de tilladelser der bliver det endelige, og forhåbentligt overvejede resultat.


det er jo præcis det jeg siger.
Der er INGEN, hverken østjyllands, eller andre politikredse der har offentliggjort en stillingstagen til opførelse i et våbenpas med en unummereret dæmper.

Jeg har meddelt Odense politi at jeg påfører de numre der står på dæmperen og de påfører således tilladelsen det nummer. Så har begge parter gjort deres til at det burde være så korrekt som muligt.

Mht. det "specifikke våben" så står der i det svar Rex sendte mig tidligere på dagen at ansøgningen skal påføres en fortegnelse (liste) over påtænkte våben hvortil dæmperen ønskes anvendt.
Så den skulle være "barberet".

Som jeg ser det mangler den vigtigste del nemlig "jagt i udlandet".
Det ville da være rart at slippe for den "hazzle" i Sverige med ansøgninger om 3måneders tilladelser til 700 kr pr stk.......
ELLER????

Det kunne godt tyde på at svensken har haft en anelse:

Citat:quote:

Ljuddämpare

Om du medför ljuddämpare till skjutvapnet måste du ha tillstånd för denna i ditt hemland och införseltillstånd måste sökas hos svensk polismyndighet.


/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Beskeder i denne tråd
Senest om tilladelse til brugen af lyddæmpere - af GT - 06-11-2013, 12:41 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)