Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HASTER; info søges vedr. riflede haglløb
#19
D93

Hvorfor ikke.?
Hvorfor SKAL hver især gøre som alle andre.??

Hvorfor skal der laves sådanne love hele tiden.? Det eneste de gør er at skære skiver af salamien, og til sidst har vi intet.
Det kan de fordi der er ligegyldighed fra de store masser der IKKE kan se hvorfor man skal have muligheden for riflede haglløb og slugs.
"Fint fuck dét - jeg bruger alligevel ikke riflede haglløb og slugs... fjern den mulighed og lad MINE våben være" - tja, næste gang er det så måske noget som rammer mig i stedet.

Så må vi måske pludselig ikke bruge våben der er produceret efter 1960, "af sikkerhedsmæssige/præsicions årsager"... eller hva (beeeep) se så finder på. Så kan jeg godt vinke farvel til min Krag Jørgensen og Sharps 1874 eksempelvis.
Der står garanteret alle dem der er til moderne "Tactical"/"Varmint" og siger nøjagtig det samme "... fint fuck dét - det rører ikke mig."

Så bliver det spændende at se, når vi alle render rundt med meget få typer våben - og disse bliver brugt til noget kriminelt.

Så kommer ministrene på banen "Nå fuck dét - det kan vi jo ikke have - så er der bare ingen der må gå på jagt længere."

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Beskeder i denne tråd
HASTER; info søges vedr. riflede haglløb - af HappyNanoq - 01-12-2013, 08:26 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)