20-12-2013, 12:10 PM
Jo det er såmænd sjovt nok,
men det savner bare relevans når jægere taler om lyddæmpere.
Hvor mange jægere er det der med deres 338 Lapua skyder 15-20 skuds serier skudt lige så hurtigt som der er muligt??
I min optik er de antagelser ikke relevante for en jagtlig eller for den sags skyld bane relateret brug.
Hvis nu dæmperen falder fra hinanden efter 5 skud fra en 300 win mag på hjortebanen, mon så ikke der er en garanti der dækker, uanset valg af dæmper.
Igen, den tid hvor aludæmpere smeltede under opvarmning/erosion er vi langt ovre. Det er derfor at der i dag i aludæmpere er stålforinger i de enkelte moduler.
Jeg ved ikke rigtigt hvorfor man dvæler i fortiden.
Måske man bare generelt er uoplyste??
Det er jo også for næsten alle involverede, et totalt nyt uudforsket marked.
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
men det savner bare relevans når jægere taler om lyddæmpere.
Hvor mange jægere er det der med deres 338 Lapua skyder 15-20 skuds serier skudt lige så hurtigt som der er muligt??
I min optik er de antagelser ikke relevante for en jagtlig eller for den sags skyld bane relateret brug.
Hvis nu dæmperen falder fra hinanden efter 5 skud fra en 300 win mag på hjortebanen, mon så ikke der er en garanti der dækker, uanset valg af dæmper.
Igen, den tid hvor aludæmpere smeltede under opvarmning/erosion er vi langt ovre. Det er derfor at der i dag i aludæmpere er stålforinger i de enkelte moduler.
Jeg ved ikke rigtigt hvorfor man dvæler i fortiden.
Måske man bare generelt er uoplyste??
Det er jo også for næsten alle involverede, et totalt nyt uudforsket marked.
/GT
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]