12-01-2014, 05:25 PM
Heee- Heee Heee...[]
@ n/a: Den lille tabel med "pirat-data" fra QL, hvilken pibelængde?
Jeg synes det ligner den sædvanlige "strategi" fra en producent, der er helt klar over at de har et problem...
1. Først benægter man at der skulle være et generelt problem med ens produkt..
2: Når man så bliver direkte konfronteret med de reelle sager, prøver man at male det op med at "man ikke har fået alle oplysninger, eller "oplysningerne er selvmodsigende", eller "ikke relevante" samt at man ikke har modtaget NÆR så mange klager /reklamationer som der påstås i offentligt forum...
3: Når der så er så mange tilfælde at det ikke længere kan tilskrives "tilfældigheder" så laver man et PR stunt hvor man helt bevidst går efter at vildlede de brugere der måske ikke har sat sig ind i det tekniske omkring selve problemet --
Det er SØRGELIGT at et firma der burde bekymre sig om et renommé for kvalitet og god service (omend måske lidt langsommeligt[:I]) ikke bare tager tyren ved hornene, og tilbagekalder alle de dæmpere man har VIDEN om kan være for "tyndt konstrueret" [xx(]....
Det er mig totalt ufatteligt at lederne for et firma som S&L (og deres forhandlere )åbenbart har en moral lige så tynd som væggene i deres "flammedæmper" (Vrøvl i øvrigt, hvorfor tale om at dæmpe flammer inden i "blast-chamber'et" på en lyddæmper... visse -vasse)
Men, det er jo nok et spørgsmål om at frygt for "bundlinjen" bortvisker en stor del af den smule moralsk rygrad firmaets ledelse er i besiddelse af[xx(][V]
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
@ n/a: Den lille tabel med "pirat-data" fra QL, hvilken pibelængde?
Jeg synes det ligner den sædvanlige "strategi" fra en producent, der er helt klar over at de har et problem...
1. Først benægter man at der skulle være et generelt problem med ens produkt..
2: Når man så bliver direkte konfronteret med de reelle sager, prøver man at male det op med at "man ikke har fået alle oplysninger, eller "oplysningerne er selvmodsigende", eller "ikke relevante" samt at man ikke har modtaget NÆR så mange klager /reklamationer som der påstås i offentligt forum...
3: Når der så er så mange tilfælde at det ikke længere kan tilskrives "tilfældigheder" så laver man et PR stunt hvor man helt bevidst går efter at vildlede de brugere der måske ikke har sat sig ind i det tekniske omkring selve problemet --
Det er SØRGELIGT at et firma der burde bekymre sig om et renommé for kvalitet og god service (omend måske lidt langsommeligt[:I]) ikke bare tager tyren ved hornene, og tilbagekalder alle de dæmpere man har VIDEN om kan være for "tyndt konstrueret" [xx(]....
Det er mig totalt ufatteligt at lederne for et firma som S&L (og deres forhandlere )åbenbart har en moral lige så tynd som væggene i deres "flammedæmper" (Vrøvl i øvrigt, hvorfor tale om at dæmpe flammer inden i "blast-chamber'et" på en lyddæmper... visse -vasse)
Men, det er jo nok et spørgsmål om at frygt for "bundlinjen" bortvisker en stor del af den smule moralsk rygrad firmaets ledelse er i besiddelse af[xx(][V]
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"