13-01-2014, 12:11 PM
Citat:quote:
Originally posted by yeti
Har S&L dæmperen ikke været solgt i No og Se i en længere periode? Jeg søgte på Robsoft og så vidt jeg kan se strømmer de ikke over af indlæg om sprængte dæmpere..........
Yeti
jo netop .. hvor er det hav af rapporter om sprængte S&L ?? .. har de sidste par dage forsøgt at finde dem på google.no (.se)..på kammeret.no og robsoft.nu. Der ikke noget 'massehysteri' jeg umiddelbart kan finde for et specielt fabrikat..der er spredte rapporter om eksploderede/spængte/itu dæmpere af forskellig fabrikater..Hausken, Br (sågar en sonic35) etc her og der.
Det med 100+ S&L i No der er itu eller 'tilbagekaldt' har jeg også hørt rygte om .. men heller ikke kunnet finde (jeg har nu hørt som S&L tilbagekaldte en ret tidlig (før sonic?)version hvor der vist manglede nogen kvalitets check på baflerne før de blev monteret - men igen, jeg kan ikke finee noget på det på nettet)
så nogen med meget websøge tæft og lyst/energi.. burde nok lave en 'sprængnings rapport' opstilling/tabel (dæmper, kaliber, løbslængde, ladning, andet, reference link) for DK,N,S for alle fabrikater der nævnes..så er der mere konkret at gå efter om der evt er nogen der skiller sig ud
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Scout for a blind dog - and throw him a bone