Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen?
#30
Citat:quote:

Originally posted by Sako75

Synes du lyder lidt om en Breivik Jess. Synes ikke du giver udtryk hvad du er så tosset over?

Hvis det er indstillingen, så synes jeg du skal blive væk fra Danmark. Vi har terrorister nok.



Ok da! Breivik, tosset, terrorist og blive vak !
Hvis vi skal ned pa det plan Sako, sa forestiller jeg mig, Du f.eks. er en slags SID, lavt uddannet, lidt bondsk med 2 born og elsker frikadeller. Og efter 2-3 guldol, kan du mane dig lidt op til og vare lidt patriotisk sommetider.

Hvis du skulle vare i tvivl om hvad jeg mener, sa tag og las Dravis indlag een gang til...begge 2. Det er stort set det samme jeg mener.

Nej nej Hogmeister...besog nu nogle danske ghetto'er ogsa mens du er der. sa kan det maske hjalpe lidt pa din forstaelse over mine indlag.
Nar man nu bade kan se og ved, hvad der sker i f.eks. Frankrig, Norge, Sverige osv...kraver det vel ikke en langeregaende uddannelse, at forestiller sig dette ogsa vil ske i DK senere.
Nu modtages vel omkring 2-3.000 ukrainere snart, efter den fredelige Putin er fardig med den landsdel. Sa i kan ligesa godt begynder at vende jer til det "nye" Danmark.

Nej glem det! Man kan ligesa godt tale til sin nabo's hund. Udfaldet er det samme.

+1 til Dravis. Fantastiske gode indlag. Du burde skrive nogle blogs i landets aviser.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Beskeder i denne tråd
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen? - af Klokker - 28-02-2014, 11:39 PM
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen? - af 50GIJESS - 02-03-2014, 11:12 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)