Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen?
#38
Først super indlæg af dig Dravis - synd tråden bliver vendt i en negativ retning.

Nej Jess, du er desværre helt forkert på den. Cand. merc, så langt fra SID, men glad for frikadeller ;-) Bor med en tyrtisk familie som nabo, som er godt velintegreret. Så er træt at generalisering og udsagn som lignende: "og ja hun blev rullet ef en perkerbande sidste ar." ..."Da jeg horte om dette, havde jeg kun een ting i tankerne. At rejse til Nastved med en Glock, og nedskyde alle muslimer jeg sa pa stedet. Men ok da jeg ikke er blevet "gammelmandsond" endu, udsatter jeg dette og tager en "raincheck" pa dette."

Fik faktisk læst dit indlæg to gange og søgte på dine tidligere indlæg. Overvejede faktisk om du er en potentiel terrorist, da dine indlæg ofte er meget præget af fundamentalistiske holdninger. Men håber da jeg tager fejl og det ikke er dig som bomber en ghetto fordi de har pisset på din græsplæne efter en bytur.

Prøv selv at læse dine indlæg: "Selv de mest nosselose danskere bliver bekymret. Andre vil indse at det er tid til kamp. Ja, det er ulovligt, men det var det ogsa mellem 40 og 43, indtil politiet blev sat ud af funktion. Herefter var man en helt indenfor modstanden. Det kraver ikke stor fantasi, men dette vil blive en realitet igen."

Det lyder som du faktisk venter på at dette kommer til at ske igen, men det vi gøre alt for at det ikke kommer til.

Lad nu det ligge og nyd Dravis' gode indlæg...

God aften.
Svar


Beskeder i denne tråd
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen? - af Klokker - 28-02-2014, 11:39 PM
Måske skulle vi hænge Dannebrog op i morgen? - af Sako75 - 03-03-2014, 11:05 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)