Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opdeling af tid på skydebanerne…med/uden lyddæmper
#29
@bc kan godt se fordelene for de frivillige, men der er stadig høreværn, som jeg stadig vil bruge også selvom jeg bruger Lyddæmper. Man kan eller skal ikke pådutte er det omkring 280000 jægere at skulle investere x antal tusinder af kroner og mere vedligeholdelse. Hvorfor ikke lave de steder om som du omtaler så man ikke skyder indendørs, det er et meget mindre beløb. Jeg har lige været ved tuse hvor de har lavet støvlen og på vægge og loft er der dæmpet, samt gulvet med støjdæmpende materiale. Virker imponerede godt

Citat:quote:

Originally posted by BC

Hvad folk vil bruge på jagt, når det bliver tilladt er egentligt ikke mit problem. Jeg er ikke ved siden af dem alligevel.

Men på en bane og lige ved siden af bliver det noget andet.

Nogen steder skyder man indefra en bygning og ud. Det larmer en del mere end i fri luft. For ham der skal stå bagved 10 skytter i måske 3-4 timer af gangen bliver det altså til megen støj.

Hensynet disse frivillige bør vel også vejes og tages alvorligt, når det nu rent faktisk er blevet muligt, at begrænse støjen, eller er man bare lige glad med dem ?

Med hensyn til økonomi og mange rifler.

Man behøver mig bekendt ikke købe en ny dæmper til hver riffel.
GT sælger sikkert gerne dæmpere og tillader at de bruges på flere rifler(det gør politiet også), hvad han så vil have for et gevind uden dæmper finder i nok ud af.

Skal det være billigt kan man jo begynde med en, der er stor nok.
Den dæmper også de patroner med mindre diameter(ikke optimalt, men bedre end alternativet).

MVH Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev



________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
Svar


Beskeder i denne tråd
Opdeling af tid på skydebanerne…med/uden lyddæmper - af imcses - 04-03-2014, 02:28 PM
Opdeling af tid på skydebanerne…med/uden lyddæmper - af Klokker - 24-08-2014, 10:01 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)