09-03-2014, 08:38 PM
sear er den knast på undersiden af slagstykket som rører vipperoen i aftrækket. Nogen kalder vippedelen i aftrækket for sear.
Hvis der ikke er frigang nok - hvis fjederkræfterne ikke er flyttet over på sikringen, så tørfyrer den når du gør som beskrevet. Derfor skal der være mere frigang melllem slagstykket og aftræks vipperoen.
Vær 100% sikker på hvad du roder med. Ellers risikerer du en farlig riffel. Hvis du ikke er 100% sikker, så kør til en bøssemager der er vant til at rode med 98ere og aftermarket vingesikringer.
--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!
No true craftsman ever listened!
Hvis der ikke er frigang nok - hvis fjederkræfterne ikke er flyttet over på sikringen, så tørfyrer den når du gør som beskrevet. Derfor skal der være mere frigang melllem slagstykket og aftræks vipperoen.
Vær 100% sikker på hvad du roder med. Ellers risikerer du en farlig riffel. Hvis du ikke er 100% sikker, så kør til en bøssemager der er vant til at rode med 98ere og aftermarket vingesikringer.
--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!
No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Mvh M@X 2.1