Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Retro Mauser projekt - færdig, opdateret 22/10
#34
Citat:quote:

Originally posted by skytmar

Spændende projekt du der har gang i.
Og hatten af for dine evner med en fil. Dine billeder er da ok, efter min mening.
Jeg havde også engang sådan en fætter, hvor maskinspor ol. på bundstykket blev fjernet og poleret op.Men man skal så lige huske at diameteren så også bliver lidt mindre.Så der går lidt mere raslebøsse i den.
Har du taget højde for at korn og kærv har nogenlunde samme højde fra centerlinien af piben, hvis du forstår hvad jeg mener?

[Image: kludder_zpsb5521caa.jpg]
Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.



Takker - Mja jeg er så glad for at jeg ikke skal leve af den timeløn jeg ville kunne holde mig med filen [Wink] Men det er sjovt og udfordrende - det er det vigtigste..
Jeg tror godt jeg forstår dig mht højden på korn og kærv og ja jeg har forsøgt at regne mig frem til den rigtige indbyrdes højde og ved en grovsigtning ser det ikke ud til at være helt ved siden af [8D] Men den virkelige test kommer først når jeg kommer på banen med den..
Svar


Beskeder i denne tråd
Retro Mauser projekt - færdig, opdateret 22/10 - af Klokker - 28-05-2014, 02:37 PM
Retro Mauser projekt - færdig, opdateret 22/10 - af Zeb - 09-06-2014, 02:11 AM
Retro Mauser projekt - færdig, opdateret 22/10 - af Klokker - 31-10-2014, 12:04 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)