Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indkøbsliste
#1
Jeg ved godt at jeg skal bruge søgefunktionen- det har jeg gjort, og jeg har også bladret alle trådene under genladning igennem. Der er pænt mange. Jeg har alligevel ikke rigtigt fået svar på mine spørgsmål, så her kommer de:
Jeg skal starte som ny lader, og har ikke taget kurset endnu, men vil gerne købe noget udstyr. Både pga. julen, og pga. at min søster er på vej til Kanada.
Pressen er jo lidt tung at have med hjem i kufferten, så jeg regner med at købe en Lee Classic Cast af Rex. Jeg har så prøvet på at finde ud af hvad jeg skal købe udover den, og om det alligevel kan betale sig at købe hele sættet af Rex, og bare købe dies, og en trimmer i Kanada. Jeg regner med at bestille tingene hos Lock Stock, og få dem sendt til hendes hotel. Hvad skal jeg bruge? Hvis jeg mener at Lee´s dies et gode nok, skal det så være Deluxe Rifle Die Set (som jeg ikke kan se i 223) eller kan jeg nøjes med RGB Dies. Skal jeg hellere købe RCBS, og skal det så være full size? Er Lyman´s trimmer : http://lockstock.com/prodinfo.asp?number=L7862000 god nok eller er der andre der bedre til prisen? Hvad skal jeg ellers bruge?
Og til slut: Den norske ladebog eller Normas (Eller en helt tredie).
Det var ellers en ordentlig smøre, men jeg glæder mig meget til at komme igang, og det gør jo glæderne lidt større, hvis man kunne mindske fejltagelserne ved lidt benarbejde [Smile].
Uffe

P.S. (jeg skal indtil videre lade 223 rem og 7 mm rm, men der kommer forhåbentlig en 375 HH til på et tidspunkt)

Hellere stor oplevelse end stor opsats.- Men gerne begge!

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
Indkøbsliste - af ujensen - 24-11-2005, 06:48 PM
Indkøbsliste - af ran - 24-11-2005, 08:58 PM
Indkøbsliste - af ujensen - 25-11-2005, 01:42 AM
Indkøbsliste - af JCK - 25-11-2005, 11:22 AM
Indkøbsliste - af THOR.dk - 26-11-2005, 12:40 PM
Indkøbsliste - af Dr. Strangelove - 26-11-2005, 01:37 PM
Indkøbsliste - af THOR.dk - 26-11-2005, 02:50 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)