Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I morgen overgår alle våbensager til 2 centre
#26
Jeg synes situationen minder lidt om åbningen af Storebæltsbroen. Dengang var der meget lang ventetid ved betalingsanlæggene den første uges tid, og det blev kritiseret voldsomt. Men da først folk havde lært at bruge anlæggene faldt ventetiden og alle blev glade.

Jeg vil tro, det samme gør sig gældende her. Vi skal lige lære at bruge systemet, så skal det nok komme til at fungere.

@ n a: Det er da glimrende at I professionelle har fået god information, men jeg fastholder, at det har vi amatører ikke. Bevares, den kan godt graves frem og kendskab til detaljerne vil også brede sig i jægerkredse, men det har ikke været udbredt særligt professionelt fra politiets side. Det er f.eks. først nu det begynder at dæmre for mig, at jeg bare kan gøre som jeg plejer: Indlevere ansøgning og betale ved skranken i Ringe, så kommer tilladelsen fra Holstebro. Jeg troede at mailløsningen var den eneste gangbare med mindre der skulle fremvises et fysisk våben. Sådan bliver vi lige så langsomt klogere.

Hvis politiet bare havde skrevet en lignende meddelelse som den I har fået, men målrettet til os borgere, og så slået den op på hjemmesiden, så kunne vi have orienteret os der, og navigeret rundt i mulighederne bagefter. Mere skulle der ikke til.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
I morgen overgår alle våbensager til 2 centre - af -V- - 01-10-2014, 01:20 PM
I morgen overgår alle våbensager til 2 centre - af LasseScout - 02-11-2014, 10:14 AM
I morgen overgår alle våbensager til 2 centre - af knight200015 - 19-12-2014, 03:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)