Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BarnesT-TSX i 120gr. til 6,5x55 hylster problem !
#1
Vedr. Barnes T-TSX i 6,5x55
Jeg har ladet nogle Barnes TSX i 6,5x55, hvor jeg havde problemer med af holde samlingen, men så gik jeg over til Lapua hylstre og så virkede de bare.

Til Barnes bruger jeg sættedybden så der er en synligt rille kendt.

Tidligere har jeg ikke kunne få nogle ladninger til at virke til mine T-TSX kugler, men så har jeg prøvet idag at lade nogle T-TSX med Lapua hylstre og så virkede de helt perfekte, jeg brugte samme sættedybde, samme mængde krudt, alt er ens, der er kun hylstret som er skiftet ud, troede bare ikke det havde så meget betydning.

Når jeg har ladet til min 30-06 så har jeg ikke kunne se nogen forskel på om jeg har brugt Norma eller Lapua hylstre.

Vil gerne høre om der er nogle der har prøvet noget lignene

Min ladnig er ladet med 47gr Norma MRP, CCI 200 hætter, hylster Lapua, kugle 120gr. Barnes T-TSX Hastighed 832 m/s sættedybden med en synelig rille. Jeg ville nok gerne have hastigheden op på 880 m/s til min ladning, men det må komme senere.

Mvh Maubla Ole
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar


Beskeder i denne tråd
BarnesT-TSX i 120gr. til 6,5x55 hylster problem ! - af Maubla - 26-07-2012, 09:04 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)