Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mere dårlig omtale for jægere
#6
Jeg har for nogle år siden fået "en påtale" (= blevet verbalt overfuset af en yngre betjent) fordi jeg havde parkeret lidt "flabet" men ikke ulovligt, under et besøg hos familie, og havde en kuffert med riflen liggende i bilen.

Jeg var på bukkejagt om morgenen, kørte derfra til min familie for at hygge og spise frokost inden jeg skulle tilbage på jagt om aftenen.

Betjenten havde set sig sur på min parkering og åbenbart kigget ind i bilen og set at "der lå noget mistænkeligt under et tæppe", bag i min stationcar.. Han og en kollega "lå på lur" i en civil bil, og da jeg kom tilbage til bilen, lagde betjenten ud med at skælde ud over min parkering, og jeg blev nok lidt træt i ansigtet af hans "brok" så han gik over til at snakke om "ransagning af min bil" på grund af mistanke om ulovligheder.. Jeg fremviste mit kørekort, jagttegn og våbentilladelse til riflen, og sagde så at han var velkommen til at rode bilen igennem.. [^] og se om han kunne finde nogen "ulovligheder" [8D] Så fik jeg som sagt en "røffel" om at jeg ikke måtte lade min riffel ligge i bilen uden opsyn, og da slet ikke så den kunne ses (under tæppet [B)]) Og at det i øvrigt var ulovligt at have våben liggende i en stationcar, da de "skal være låst inde"
Således "belært" sagde jeg "mange tak" og fik lov til at køre på trods af "ulovlighederne" Selvfølgelig fik jeg ikke engang en buk den aften --- [V]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Beskeder i denne tråd
mere dårlig omtale for jægere - af Weide - 07-06-2015, 11:46 PM
mere dårlig omtale for jægere - af Rolin - 07-06-2015, 11:56 PM
mere dårlig omtale for jægere - af LasseScout - 08-06-2015, 12:52 AM
mere dårlig omtale for jægere - af cjs - 08-06-2015, 01:10 PM
mere dårlig omtale for jægere - af LasseScout - 08-06-2015, 03:11 PM
mere dårlig omtale for jægere - af dravis - 08-06-2015, 03:33 PM
mere dårlig omtale for jægere - af LasseScout - 08-06-2015, 03:51 PM
mere dårlig omtale for jægere - af Santo - 08-06-2015, 07:23 PM
mere dårlig omtale for jægere - af LasseScout - 08-06-2015, 07:58 PM
mere dårlig omtale for jægere - af Santo - 08-06-2015, 09:07 PM
mere dårlig omtale for jægere - af LasseScout - 08-06-2015, 09:21 PM
mere dårlig omtale for jægere - af Santo - 08-06-2015, 10:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)