Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den ulige kamp
#3
Jeps..

Vi er i undertal .. både pengemæssigt og "demokratisk"

Netop DERFOR er det så vigtigt at vi bruger vores PERSONLIGE indflydelse på helt lavpraktisk plan ..

Vær en fornuftig og engageret "ambassadør" for jagt og jagtens væsen på det personlige plan, overfor venner, bekendte og din "udvidede omgangskreds"

Tag til genmæle på en saglig og rolig og fornuftig måde når "jagtmodstanderne" kører skytset i stilling--

Hold jeres sti ren! --- Vi får INGEN venner blandt den brede "masse" af mennesker der ikke har taget stilling ved f.eks. at opføre sig som jeg lige har oplevet i forgårs --

Jeg gik tur med hunden i vores lille nærliggende skov, ganske som jeg gør hver eneste dag, naturligvis kun på stierne... og fik et regulært "møgfald" af en ellers rimeligt afdæmpet nabo, som sad i sin hochsitz et godt stykke inde i skoven ..[:0][:0] .. Dette var kl ca. 12:30 d. 16 Maj .. Selvom jeg selv havde været på "Bukkepremiere" mellem 05:05 og 09:30, faldt det mig ikke ind at Naboen ville hidse sig op over en hundelufter kl 11:30 ..

Det samme gælder når vi afholder vores jagter.. Skovens andre "gæster" skal behandles som rådne æg .. vær overdrevent høflig og hjælpsom istedet for brydsk at kommandere rundt med dem.

Gør som Kaj Munk ... forær noget vildt/ vildtkød til skeptikerne .. [Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Beskeder i denne tråd
Den ulige kamp - af Kima - 18-05-2016, 08:37 AM
Den ulige kamp - af THORLAK - 18-05-2016, 12:57 PM
Den ulige kamp - af dravis - 18-05-2016, 01:38 PM
Den ulige kamp - af McQuolle - 18-05-2016, 01:57 PM
Den ulige kamp - af CP - 18-05-2016, 04:19 PM
Den ulige kamp - af mikkelhund - 18-05-2016, 07:41 PM
Den ulige kamp - af n a - 19-05-2016, 01:12 AM
Den ulige kamp - af yeti - 19-05-2016, 09:47 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)