30-05-2017, 10:02 PM
Citat:quote:
Originally posted by JRexA
Så om du ønsker en Browning BAR, en Sauer 303, en H&K SL7, M1 Garand, M1 Carbine, AR15, AR10, FN FAL, eller noget andet spændende semi auto, så kan du vælge mellem våbentilladelse til JAGT, eller ingen Tilladelse.
Med nuværende lovgivning er våbentilladelse til JAGT den ENESTE mulighed.
Så er sagen vel uddebatteret. Og forsøg på at fejlinformere politiet, er eneste mulighed for at opnå den magiske tilladelse, er eneste mulighed.
Skal vi støtte op om det, eller skal man arbejde for at få ændret lovgivningen.
Vi kan drømme/fantasere om andet, men våbentilladelse til Jagt er det der kan fås.
Glædelig Jagt fra Grønland
Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
At det ikke er let, at få ændret loven, er der næppe nogen, som er mere bevidst om, end mig.
Jeg begyndte aktivt at manipulere alt og alle i omkring 2007 for en legalisering af lyddæmpere. Projectet lykkedes i 2013. Tungt og tidskrævende, langsomt, men ikke umuligt.
Og ja jeg var ikke den eneste, men tro mig, jeg var en af de mest aktive, på masser af plan.
Da jeg begyndte, var alle overbeviste om at indsatsen var spild af tid. Men som man kan se, så var det et relativt begreb.
Disse "hyggeskyder tilhængere" må simpelthen få fingeren ud af r**en og begynde at lege lobbyister, i stedet for småuhæderlige
Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed