Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trump-Valg-Våben
https://jyllands-posten.dk/international...ge-vaaben/

I vanlig stil hamstres der våben i forbindelse med valg. 
Som tingene går lige nu i forhold til de lange behandlingstider på vores eget famøse våbenkontor, så kunne det være morsomt at se det amerikanske system bryde TOTALT sammen hvis der var de samme behandlingstider over-there som hos os Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Bevares jeg syntes det er beskæmmende der er så lange behandlingstider herhjemme og systemet kunne forbedres betragteligt, med ret simple midler, men for dælen da..... Kan I forestille jer det, at handle våben nede i Menu eller Bilka... 

Nå men anyway... Hvor er vi henne i alt det her. I dagens Danmark, hvis man stiller det op som jeg lige har gjort, så lyder det jo vanvittigt at man kan gå i en tilfældig dagligvarebutik for at handle ammunition eller endnu vildere at handle våben... 

Ikke desto mindre er det ikke mange år siden jeg kunne købe haglpatroner hos den lokale købmand, der forøvrigt ganske få år forinden havde haft spanske sidebysides på varelageret.... Jeg købte dengang faktisk restlageret af hans cal 16 sellier/bellot blypatroner for hvad der må kaldes småpenge Cool Cool

For pokker man havde jo jagttegnet/tilladelsen til at købe grejet, hvorfor skal det så være så omstændigt.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar

Beskeder i denne tråd
Trump-Valg-Våben - af klokker - 04-11-2020, 10:42 AM
RE: Trump-Valg-Våben - af bobo - 04-11-2020, 08:35 PM
RE: Trump-Valg-Våben - af klokker - 04-11-2020, 09:15 PM
RE: Trump-Valg-Våben - af JRexA - 05-11-2020, 03:44 AM
RE: Trump-Valg-Våben - af hogmeister - 05-11-2020, 05:09 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)