Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ladning til Barnes TSX + løse fænghættelommer?
#1
Ja, så har jeg igen brug for nogle kvalificerede input fra Jer Formænd - jeg håber, I vil være mig behjælpelig[Smile]

Jeg har lavet en serie testladninger med Barnes TSX (140 grains) til 7 mm rem mag i intervallet 60 til 66 grains MRP + CCI 250 + R.P-hylstre (Remmington?) Ladningerne springer med 1 grain krudt for hver ladning.
Mine spørgsmål i den sammenhæng er følgende:

- jeg har til en anden riffel tidligere ladet tilsvarende patron - men med en max-ladning lige under 70 grains MRP. Vil jeg også her - forsvarligt - kunne gå længere op i ladning, eller vil det være helt hul i hovedet?

- hvad er Jeres erfaringer med 140 grains TSX i 7 mm rem mag?

- sidst, men ikke mindst erfarede jeg ved fænghætteisætning, at disse gled meget let på plads i fænghættelommen - det bør vel ikke være normalt, når hylstrene er nye, eller..? (dvs. afskudt en enkelt gang) Jeg har ikke før oplevet, at der ikke skulle bruges lidt håndkraft ved isætning af fænghætter og derfor undrer det mig også, at de denne gang gled så let på plads - jeg mener; "nye" R.P./remmington-hylstre burde vel ikke være SÅ bløde i godset...?

Jeg ser meget frem til Jeres kommentarer [Smile]

Mvh MS

"Hellere dø stående, end leve på knæene"
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar


Beskeder i denne tråd
Ladning til Barnes TSX + løse fænghættelommer? - af MS - 20-02-2016, 01:25 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)