Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fasaner graves ned ?
#4
Ja..ja..ja.....
Det var vel hvad man kunne vente...
Det der foregår på de godsjagter er efter min ringe mening bare en form for "flugtskydning efter levende fasaner" og er man lidt nok jæger til at deltage, burde man også være mand nok til at tage de fasaner med man har skudt.[}Smile]
Hvorfor dælen godserne/jagtudlejerne ikke enten stiller dette krav eller forærer fasanerne bort til eventuelle interesserede er uforståeligt.

Den slags kan kun give ordentlige jægere et dårligere ry i befolkningen. På lang sigt vil det skade os der går "rigtigt" på jagt
og enten spiser det vi skyder (Når det ellers er spiseligt[^]) eller er mere diskrete med bortskaffelsen[:I]

Det er da vældig sjovt at stå der og "pille høje fugle ned" men 1000 fasaner på en parade, det har jeg dog aldrig oplevet.
Det meste jeg selv har skudt på en "fasan-skydning" er 4 stks.

Måske skulle vi der kender nogen på et "jagtgods" med "fasanskydning" henvende os til skytten og organisere en aftagning af nogen gratis fasaner? (jeg vil nu heller selv skyde dem jeg skal bruge, hvis jeg da ellers havde et revir at gå på[:p])
Jeg vil checkke med spaderne ude på Asnæs (Dem der har jagten længere ude end Lærchenborg) Derude er der så mange udsatte fasaner der kommer rendende ovre fra godset at man skal passe på ikke at træde på dem!

Måske har ID ret det kan være en "and" Ænderne kan som regel sagtens afsættes!!!

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Beskeder i denne tråd
Fasaner graves ned ? - af Claus the Dane (Låst!) - 14-11-2004, 10:04 PM
Fasaner graves ned ? - af Great Dane - 14-11-2004, 10:56 PM
Fasaner graves ned ? - af ID - 15-11-2004, 12:30 AM
Fasaner graves ned ? - af dravis - 15-11-2004, 12:31 AM
Fasaner graves ned ? - af Great Dane - 15-11-2004, 12:43 AM
Fasaner graves ned ? - af knerik - 15-11-2004, 11:59 AM
Fasaner graves ned ? - af Claus the Dane (Låst!) - 15-11-2004, 12:25 PM
Fasaner graves ned ? - af mp - 15-11-2004, 01:00 PM
Fasaner graves ned ? - af R93 - 15-11-2004, 01:22 PM
Fasaner graves ned ? - af Heimann - 15-11-2004, 02:58 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)