Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[xx(] Svenskerne har ikke forstand på kikkerter
#16
Tak til M@X for et stort arbejde med at scanne siderne fra den Svenske test.
Uanset tunnelsyn eller ej så kan jeg konkludere at mine 2 Schmidt @ Bender ikke skal gøres til et problem ud fra denne test - de er faktisk ret gode [8D] og at Zeiss og Swarowski er i top er jo ikke overraskende for nogen. At Kahles er kommet lidt ned er overraskende for mig idet den jf. den Finske er helt i top[?][?]
Det som gør, at jeg især er glade for mine S&B skyldes Lys og skumringsegenskaberne med karakteren 9 og det vel ok [8D] - men når det er sagt så beror testen jo som det tidligere er oplyst på det faktum at de har siddet i mørke og smidt dem væk efterhånden som testpersonerne ikke kunne se i dem længere - det er jo ikke en videnskabelig test idet når vi kommer ud på de mørke timer ja så er det squ svært at sige - eks. skydækket ændrer sig faktisk ofte ret meget og hvornår falder så den ene kikkert ud frem for den anden og under helt nøjagtig hvilke forhold[?] - nej lad os få noget rigtig udstyr til at måle disse værdier.

Men der er nok en grad af sandhed i testen - men rigtig er den ikke [8D][8D]

Man bør nok holde sig fra BSA; Shirstone, OXO & Pecar

Jeg har smidt tallene ind i et regneark som kan downloades her - der er alm datablad samt grafisk over de samlede værdier.

Om igen - lad Perto få fat i rørene [Big Grin]

her

[Image: deerrun.gif]
Svar


Beskeder i denne tråd
[xx(] Svenskerne har ikke forstand på kikkerter - af halvautomat - 01-12-2004, 12:07 AM
[xx(] Svenskerne har ikke forstand på kikkerter - af JTK (Låst!) - 06-12-2004, 02:15 AM
[xx(] Svenskerne har ikke forstand på kikkerter - af jom - 25-01-2008, 10:13 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)