Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trimning af hylster længde
#9
Citat:quote:

Originally posted by Clausen

Hej
Ran kan se du er glad for din 3-way cutter, men hvor længe har du haft den & hvad er dens force? (ud over det kun er en arbejdsgang) kan skæret holde & ender den ikke ret hurtigt med af lægge lidt matriale ud over kanten?
Har selv Trim pro, men synes det går for langsomt, især monteringaf hylstre, selv om jeg har med pedal!!!!
Har tænkt på noget med søjleboremaskine + luftskruestik med matricer til at holde 10-20 stk. af gangen...!
Er der andre der har eksperimenteret & har erfaringer hører jeg meeeget gerne![^]



Jeg har indtil videre trimmet godt 500 hylstre i den...der har ingen problemer været....indtilvidere skærer den som sen skal...
Det er selvfølgelig det med de manglende arbejdsgange, der er det væsentlige..[Big Grin]

Der er jo nok at lave med at kontrolere og håndtere hylstre,inden krudtet kan hældes i...

Jeg kunne også godt tænke mig, hvis der fandtes en anordning, der kunne målefænghættehul, rense fænghættehul og ildkanal og isætte fænghætte i en og samme arbejdsgang...er der nogen georg gearlø derude, der har en genial løsning[:p][:p]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Trimning af hylster længde - af Glock - 24-03-2005, 12:43 PM
Trimning af hylster længde - af JCK - 24-03-2005, 12:58 PM
Trimning af hylster længde - af JTK (Låst!) - 24-03-2005, 12:59 PM
Trimning af hylster længde - af Dr. Strangelove - 24-03-2005, 01:07 PM
Trimning af hylster længde - af Glock - 24-03-2005, 01:23 PM
Trimning af hylster længde - af hatting - 24-03-2005, 02:11 PM
Trimning af hylster længde - af ran - 24-03-2005, 08:35 PM
Trimning af hylster længde - af Clausen - 25-03-2005, 01:46 AM
Trimning af hylster længde - af ran - 25-03-2005, 02:48 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)