Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8
#9
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by ran
I Sverige er myggemidler med DEET lovlige.



Ikke mere! Forøvrigt tror jeg at det værste er overstået. Jeg er lige kommet hjem deroppefra og det var ikke slemt - faktisk var "Knot'ne" og Bremserne værre.
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: COCK008.jpg]



Den meget stærke koncentration af DEET fra det amerikanske produkt holder også de fleste knots og andre bidende insekter fra at bide.
I Alaska laver vi et "Toiletrum af tre rafter med et stort myggenet spændt ud over lige som en mini tipee .... så kan man blotte sine balder i skovskiderstilling i nogenlunde fred for myg.

Myggeplagen i Grønland er meget værre end i Sverige - har været der et par gange....men det værste var nu Alaska. Når du havde stået i solen og fisket, og kammeraten vendte ryggen til sad der vel ca. 100 myg på ryggen af ham og forsøgte at stikke igennem tøjet - konstant.... + den evindelige sværm af myg så store som sølvmåger, der styrtdykker i store angrebsformationer[8D]

Både på Grønland og i Alaska brugte vi myggemidler og et stort ansigtsnet ud over en bredskygget hat. Det værste var så hænder og ankler (Hvis ikke vi havde Waders på)

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af Claus the Dane (Låst!) - 27-07-2005, 06:38 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af Claus the Dane (Låst!) - 27-07-2005, 09:25 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af ID - 27-07-2005, 11:42 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af ran - 28-07-2005, 08:03 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af Claus the Dane (Låst!) - 04-08-2005, 08:33 PM
Advarsel til os der skal til Sverige 16/8 - af ID - 06-08-2005, 12:04 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)