04-08-2005, 01:50 AM
@Hr Hansen
Ja du er tæt på et tema jeg fantaserer lidt om - jeg skal se om det ikke lykkedes at få ejeren af verdensfirmaet til at udvirke en afslutning på pistolgrebet (gerne noget mørkt træ med noget S&L logo []
6,7 kg riflen i 6,5 - 55 kan anbefales til elgbaneskydning - er langt bedre end skod letvægtsrifler i underlige autistiske kalibre [8D]
Og næe... skæftet ligefrem næsten drypper af skæfteolie og træet er faktisk rigtig pænt...
Gad vide hvornår Rex sender en regning på glasset... på kikkerten... nåe nej der pudses hus....
Elgmærkeindehaveren
Ja du er tæt på et tema jeg fantaserer lidt om - jeg skal se om det ikke lykkedes at få ejeren af verdensfirmaet til at udvirke en afslutning på pistolgrebet (gerne noget mørkt træ med noget S&L logo []
6,7 kg riflen i 6,5 - 55 kan anbefales til elgbaneskydning - er langt bedre end skod letvægtsrifler i underlige autistiske kalibre [8D]
Og næe... skæftet ligefrem næsten drypper af skæfteolie og træet er faktisk rigtig pænt...
Gad vide hvornår Rex sender en regning på glasset... på kikkerten... nåe nej der pudses hus....
Elgmærkeindehaveren
Citat:quote:
Originally posted by mphansen
halvauto> trænger det skæfte ikke snart til noget bejse[?] Farven på den foreste halvdel (ved pistol skæftet) er jo helt afbleget[8)])
Måske en god tjære blanding kan gøre underværker[]
Jeg ved, at der i Rask Mølle bor èn der kan lave et skæfte med en god åretegning.
Send en pm hvis du ikke har hans tlf.nr.[8D]
Mvh.
mphansen
mph@dralf.dk
De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl