Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bibliotek?
#2
Jeg vil meget gerne viderebringe uanede mængder af fakta, men helst ikke begrænset til forummedlemmer - fordi forumet skal være noget man tilmelder sig af lyst til at deltage i debatten.

Jeg ser imidlertid et vist problem i at skaffe materiale til en sådan videnbank. Man kan ikke bare kopiere og lægge ud uden ophavsmændenes udtrykkelige tilladelse, så man er mere eller mindre begrænset til at viderebringe originalmateriale skrevet til sitet - og det er sjældnere end hønsetænder. Jeg har p.t. en udmærket artikel liggende om mil-dot sigtemidler skrevet af et fremtrædende forummedlem, hvis id vil fremgå af artiklen (naturligvis) men det er faktisk noget af det eneste jeg har modtaget til offentliggørelse i sitets levetid - på trods af masser af opfordringer. Men som sagt - materiale er mere end velkomment - alt kvalificeret viderebringes.

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Bibliotek? - af HVK - 15-08-2005, 01:24 AM
Bibliotek? - af Høgh - 15-08-2005, 03:45 AM
Bibliotek? - af HVK - 15-08-2005, 04:04 AM
Bibliotek? - af Høgh - 15-08-2005, 10:47 AM
Bibliotek? - af dansken - 06-04-2006, 08:00 PM
Bibliotek? - af dravis - 07-04-2006, 02:45 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)