Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård
#9
Vi er fuldstændig enig om foretningsmoralen i biksen... Men da jeg havde forsøgt mig med Østjysk og det næsten var lykkedes dem at sælge en S&B Classic (de kunne ikke levere de nyeste modeller)- og jeg regnede med at vi helt sikkert talte om Zenith modellen - tja hvor kunne man så i kongeriget til fornuftige penge støve en Zenith op[?][?] - så brormand afsted til Kvistgård med ca. 9K og han havde kikkereten i hånden... så jeg var glad ...

Min Sako stammer faktisk også fra Kvistgård - hvor den indgik i en fornuftig handel. Min side by side købte jeg der men det var et fejlkøb - men jeg burde have undersøgt markedet ordentligt inden såee.

Jeg vil sige det kræver mere ef en selv at handle der [Wink]

NB: Den flotte Kongsberg [Wink] stammer fra Lyngs - det er en regulær forretning at handle i.

[Image: skydforsaan.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar


Beskeder i denne tråd
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af Claus the Dane (Låst!) - 08-09-2005, 03:59 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af JTK (Låst!) - 09-09-2005, 06:13 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af Claus the Dane (Låst!) - 10-09-2005, 02:12 AM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af halvautomat - 10-09-2005, 01:56 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af wellbelove - 07-12-2007, 07:06 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af ID - 07-12-2007, 11:22 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af ID - 08-12-2007, 12:45 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)