Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård
#12
Citat:quote:

Jeg kan godt lide din udlægning Johannes. Jeg kender ikke forholdene i Kvistgård, men det er efterhånden et stigende problem i flere Jagtudstyrsforretninger. Man får ofte det indtryk at mange af ekspedienterne ikke har den fornødne praktiske viden, som jeg mener er meget vigtigt for at de kan bestride deres job til kundernes tilfredshed. Hvis de kun kan lire en gang øregas af sig, (som de har lært at sælgere gør) ville jeg foretrække at de holdt deres k…


Du har for såvidt ret i mange tilfælde med din bedømmelse af ekspedienternes praktiske viden.
Forklaringen er efter min bedste overbevisning jægernes egen skyld[xx(]
I deres verden er det helt OK at spilde en kvalificeret persons tid, for at få en reel og god rådgivning, for derefter når de har fattet pointen, uden nogen skam i livet at fare ud til mobiltelefonen, for at se om det ikke er muligt at skaffe det anbefalede stykke udstyr til en billigere pris et andet sted[:o)]

Med denne adfær fra kundernes side, fortæl mig så lige hvorfor en forretning skulle ansætte kvalificeret personale, som gider at rådgive kunderne til at købe andet end det som forretningen er sikker på at kunden ikke kan finde andre steder

jbn
Svar


Beskeder i denne tråd
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af Claus the Dane (Låst!) - 08-09-2005, 03:59 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af JTK (Låst!) - 09-09-2005, 06:13 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af Claus the Dane (Låst!) - 10-09-2005, 02:12 AM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af n/a - 10-09-2005, 04:25 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af wellbelove - 07-12-2007, 07:06 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af ID - 07-12-2007, 11:22 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af ID - 08-12-2007, 12:45 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)