13-10-2005, 12:08 AM
Peter er rigtig stolt af sin nye riffel og tager på bjørnejagt i Alaska.
Den første han ser er en lille brun bjørn, og han skyder den i første skud.
Han mærker i det samme et klap på skulderen, vender sig om og ser en stor, sort bjørn.
-"Du har to valg: Enten dræber jeg dig på stedet, eller vi dyrker sex."
Peter bøjer sig forover for bjørnen. Han har ondt i to dage, men bliver rask og sværger hævn.
Han finder da også den store, sorte bjørn og skyder den men mærker igen et klap på skulderen. Bag ham står en enorm grizzly-bjørn.
-"Det var en stor fejl. Du har to valg: Enten dræber jeg dig på stedet, eller vi dyrker sex."
Peter bøjer sig forover.
Denne gang tager det ham lang tid at komme sig, og han er rasende.
Han finder grizzly-bjørnen, skyder den og mærker for tredje gang et klap på skulderen. Bag ham står en fire meter høj isbjørn.
- "Du kommer da vist egentlig ikke her for at jage, vel, spørger den."
Tag ikke på bjørnejagt.
375ras
Rigtige autister har deres eget kaliber.
Den første han ser er en lille brun bjørn, og han skyder den i første skud.
Han mærker i det samme et klap på skulderen, vender sig om og ser en stor, sort bjørn.
-"Du har to valg: Enten dræber jeg dig på stedet, eller vi dyrker sex."
Peter bøjer sig forover for bjørnen. Han har ondt i to dage, men bliver rask og sværger hævn.
Han finder da også den store, sorte bjørn og skyder den men mærker igen et klap på skulderen. Bag ham står en enorm grizzly-bjørn.
-"Det var en stor fejl. Du har to valg: Enten dræber jeg dig på stedet, eller vi dyrker sex."
Peter bøjer sig forover.
Denne gang tager det ham lang tid at komme sig, og han er rasende.
Han finder grizzly-bjørnen, skyder den og mærker for tredje gang et klap på skulderen. Bag ham står en fire meter høj isbjørn.
- "Du kommer da vist egentlig ikke her for at jage, vel, spørger den."
Tag ikke på bjørnejagt.
375ras
Rigtige autister har deres eget kaliber.