26-10-2005, 11:45 PM
Kan godt forstå, at du er irriteret. Skriv til dem, det får du nok mest ud af.
De oplevelser jeg har oplevet personligt samt hvad jeg har hørt fra andre har været ovenud positive. I mine øjne er Zeiss langt fremme i skoene for at give god service. Så send et brev eller en mail, så sker der nok noget.
Send mig en PM, så giver jeg dig en mailadresse ...
Knæk og bræk med projektet ...
Mange hilsener
Fruen
Spænd lige emhætten ...
De oplevelser jeg har oplevet personligt samt hvad jeg har hørt fra andre har været ovenud positive. I mine øjne er Zeiss langt fremme i skoene for at give god service. Så send et brev eller en mail, så sker der nok noget.
Send mig en PM, så giver jeg dig en mailadresse ...
Knæk og bræk med projektet ...
Mange hilsener
Fruen
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener
Fruen
Spænd lige emhætten ...
Fruen
Spænd lige emhætten ...