Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dårlig Zeiss-service
#6
Opdatering!!

Jeg skrev en mail til Zeiss Danmark og gjorde rede for sagen, for lige at gøre opmærksom på at jeg synes de har et troværdighedsproblem i forhold til service.
Zeiss svarede lynhurtigt at de ville undersøge sagen nærmere, og allerede dagen efter var der endeligt svar.

Zeiss fortalte at de opfatter op til 3 uger som rimelig reparationstid (og det er vel også i orden[Smile]) og at min oplevelse selvfølgelig er helt urimelig.
Det virker som om Zeiss tog min henvendelse meget seriøst og de oplyste at de ville kontakte fabrikken for at rede trådene ud og indskærpe servicemålene.

Jeg er vældig glad for den nye kikkert jeg fik, vi var ude at lege sammen det meste af torsdagen i silende regn. Og med den hurtige profesionelle behandling jeg fik da jeg kontaktede Zeiss er jeg glad igen[Big Grin]
Svar


Beskeder i denne tråd
Dårlig Zeiss-service - af Jimmy - 26-10-2005, 11:13 PM
Dårlig Zeiss-service - af Fruen - 26-10-2005, 11:45 PM
Dårlig Zeiss-service - af Høgh - 26-10-2005, 11:47 PM
Dårlig Zeiss-service - af Jenslp - 28-10-2005, 11:45 AM
Dårlig Zeiss-service - af Jimmy - 28-10-2005, 06:53 PM
Dårlig Zeiss-service - af Jimmy - 05-11-2005, 08:10 PM
Dårlig Zeiss-service - af Jenslp - 07-11-2005, 12:16 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)