Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus
#17
Ulske og JSC..I er nogle tø******ge [8D]

I vil godt nyde, men ikke yde ?

Hvad hvis det er jeres koner og børn det går udover...Hvis nu jeres datter bliver forulempet på det groveste, vil så sige : øjeblik skat, far skal lige ringe efter politiet, så de kan komme og skræmme de grimme bussebøhmænd væk. I vil også godt have de sociale goder vores samfund byder jer, hvis nu engang i fremtiden der skulle komme krig i Danmark, hvem skal så forsvare jer og jeres familier. Tro mig, den dag vil politi og forsvar være hurtigt ude af funktion, og så er det jungleloven der gælder.

Finn Gammelbys skriveri og tanker, tror jeg faktisk ikke er så fjerne i de fleste danskeres hjerne så egentligt sætter han det blot på tryk. Faktisk vil jeg mene at hovedparten af danskerne forstår og støtter det inderst inde - det hele handler jo om at være med til at gøre det beskidte arbejde, og yde for vores alles bedste. Er det en situation der handler om liv eller død, vil de fleste menesker kunne forsvare sig og deres - jer to inklusiv [^]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar


Beskeder i denne tråd
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus - af Great Dane - 12-11-2005, 01:45 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)