Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus
#27
Citat:quote:

og kommer de igen for de nogen på nakken

Så skal du ikke tilkalde politiet[xx(]

For år tilbage havde jeg for 3`de gang på kort tid indbrud i min lastbil som holdt tæt ved mit hjem.
Tilfældet ville at konen og jeg var på vej hjem fra byen og passerer forbi, da jeg ser at der står 2 personer og roder, skal jeg lige hen og kigge.
Jeg spørger hvad de laver og de svarer at de er ved at gøre klar til at køre, jeg forklarer dem at det er en dum ide da det er min bil.
Den ene smutter og det lykkes mig at holde den anden, konen løber hjem og ringer til politiet som ret hurtigt ankommer og anholder ham.
Dagen efter ringer jeg til dem og forklarer at da jeg er langturschauffør og kone og børn derfor er meget alene, vil jeg gerne være anonym, jeg får svaret at den anholdte har anmeldt mig for overfald, han havde fået lidt skrammer.
Heldigvis var der nogle fornuftige mennesker der mente at jeg havde handlet i nødværge så jeg slap for pletter i straffeattesten.
Skulle jeg blive udsat for noget sådant igen, bliver der IKKE ringet til politiet.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Beskeder i denne tråd
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus - af Kima - 13-11-2005, 04:32 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)