Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus
#30
Hej Ulske

Citat:quote:

Og så fik vi endnu engang bekræftet at nogen ikke kan tåle at have våben i hånden uden straks at råbe op om selvforsvar og andet bavl som er med til at bremse verdensfreden. Men ok jeg er jo nok en af de "røde" som vi så meget foragter fordi vi ikke kan få lov at rende rundt i gaderne og lege krigere i danmark som i USA. Igen påråbt at man øver sig i at forsvare sig selv. Jeg synes det er skræmmmende at folk der har den opfattelse at våben skal bruges til forsvar overhovedet har lov at have et våben, og skulle jeg i givet fald blive udsat for at skulle forsvare fordi jeg ejer våben så forærer jeg sku mine våben væk. Og overhovedet at overveje at ville bruge sine våben til at beskytte materielle ting mod indbrud? Det er da totalt forskruet. Vold avler vold og det vil jeg under ingen omstændigheder være med til.
Ja jeg er så en af dem der står på den anden side med en anden mening

Be cool... Or put on some more clothes

--------------------------------------------------------------------------------
Edited by - Ulske on 11/11/2005 19:07:26



Gad vide om de har våben[?]Det er ihvertfald ikke verdensfred de snakker om eller ønsker[xx(]medmindre det er efter deres regler og det tror jeg ikke jeg har lyst til

http://www.ringkoebing-amts-dagblad.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051114/DBB/111140028/1045/ringkjobing

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Beskeder i denne tråd
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus - af Kima - 14-11-2005, 07:29 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)