Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus
#33
Hej Ulske
Citat:quote:

Til Kima. Ja jeg har våben som jeg skriver, men det er for at benytte dem til det formål de er købt til, nemlig jagt og dertil hørende træning og ikke en fis andet. Som jeg også skriver forærer jeg alle våben væk eller jeg vil sågar smide dem i vandet hvis jeg nogensinde bliver påkrævet at bruge dem til andet end det.
Jeg står fast ved min holdning


Det var nu dem fra avisartiklen jeg mente[Wink].
Mine jagtvåben er også til jagt og skiveskydning[:p], men skulle det værste ske(hvad jeg selvfølgelig ikke håber)kan de bruges til andet.
Jeg kunne ikke finde på at bruge våben mod en simpel tyv,nu er de også låst inde og han venter vel ikke mens jeg får dem fundet,men når det er sagt vil jeg forbeholde mig retten til at forsvare mig med midler svarende til hvad der bliver brugt mod mig(mener det kaldes nødværgeparagraf)
Selvfølgelig står du fast på din holdning og selv om vi ikke er enige
synes jeg det kræver mod at melde klart ud,så hatten af.
Det der tænder mig lidt af, er at du i et tidligere indlæg skrev:

Citat:quote:

Og så fik vi endnu engang bekræftet at nogen ikke kan tåle at have våben i hånden uden straks at råbe op om selvforsvar og andet bavl som er med til at bremse verdensfreden


Jeg mener ikke vi bremser verdensfreden, for en sådan er, i mine øjne, utænkelig, sålænge der findes bare 2 mennesker.
At du synes det er noget bavl er i orden, men skal jeg respektere dine holdninger, må du respektere mine.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Beskeder i denne tråd
En skyttes oplevelser og indtryk efter 40 års paus - af Kima - 15-11-2005, 10:20 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)