Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rensning af Norconia pumpgun
#7
Hejsa igen alle sammen, tusind tak for alle de gode indlæg! Jagtimporten har endnu ikke sendt manualen, selvom den aller aller aller senest skulle komme i dag [xx(], så det er lækkert at I andre har sendt den! Det eneste problem er at Norconia´en kun er en 99% kopi af Ithaca´en. Den adskiller sig ved at der ikke sidder 2 skruer i bagkappen så den kan skrues af. Det virker som om bagkappenen er limet fast, så jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvordan man så kan pille den af, så jeg kan komme ind til den bolt som burde ligge igennem skæftet [?] Skal bagkappen skæres af, eller er der en listig måde at komme igennem ind til bolten på? Fordi lige netop det, at bolten igennem skæftet ikke er løsnet, vil jeg mene kunne være en god forklaring på at jeg ikke kan få bolten gennem baskulen hverken ud eller ind...
Til gengæld er det lykkedes mig at få sat en pind i magasinet så den kun kan indeholde 2 patroner nu [8)] I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen af Jer som ved med sikkerhed om det er tilladt ikke at have plombe i på skydebanen? Fordi det kunne da være lidt spas... [Big Grin] Umiddelbart tror jeg ikke det er lovligt, da man skriver under på at ens haglgevær max. kan indeholde 2 patroner når man får den registreret hos politiet... Men hvad siger I?
Svar


Beskeder i denne tråd
Rensning af Norconia pumpgun - af soeren - 04-01-2006, 04:44 PM
Rensning af Norconia pumpgun - af The Shootist - 05-01-2006, 12:06 AM
Rensning af Norconia pumpgun - af JRexA - 05-01-2006, 10:15 AM
Rensning af Norconia pumpgun - af soeren - 09-01-2006, 03:50 PM
Rensning af Norconia pumpgun - af JRexA - 09-01-2006, 03:57 PM
Rensning af Norconia pumpgun - af drs - 09-01-2006, 08:14 PM
Rensning af Norconia pumpgun - af soeren - 13-01-2006, 12:53 AM
Rensning af Norconia pumpgun - af STROM - 13-01-2006, 01:25 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)