02-02-2006, 12:46 PM
308 komp: Det vil jeg meget gerne høre mere om.!
Hej næste runde foregår i allingåbro på lørdag om gud, muhammed(må man skrive det),KONEN og vejret vil. Jeg har styr på trykket nu, men det gælder jo desværre kun i min riffel.
Nogen der kender til test med 223wssm?
Guns & ammo, rifle shooter og shooting illustrated svømmer i disse.
Den er rimeligt hurtig afhængig af kugle på niveau med 220 Swift.
Men den har som alle andre short et eller andet begrænset magasin kapacitet, og alle ved at genladning og næsten ny skydestilling ikke
er godt for små grupper.
Eller er der en der hedder 223wsm også.?
I givet fald en meget over bore. Winchester valgte til deres 25ér at bruge det nye hylster WSSM fordi WSM hylsteret var for stort. immelm 25 og 22 har vi også 243/6 mm. Så en 22 WSM ville være ren raket, men sikkert helt umulig at lade.
Virkning i vildt osv..
Efter ovennævnte fagblade der ikke bekymrer sig om kødødelæggelse
er de næsten vidunderer, men disse blade har også mange sponserede jagtturer.
Folk mener jeg er selv-
glad! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Hej næste runde foregår i allingåbro på lørdag om gud, muhammed(må man skrive det),KONEN og vejret vil. Jeg har styr på trykket nu, men det gælder jo desværre kun i min riffel.
Nogen der kender til test med 223wssm?
Guns & ammo, rifle shooter og shooting illustrated svømmer i disse.
Den er rimeligt hurtig afhængig af kugle på niveau med 220 Swift.
Men den har som alle andre short et eller andet begrænset magasin kapacitet, og alle ved at genladning og næsten ny skydestilling ikke
er godt for små grupper.
Eller er der en der hedder 223wsm også.?
I givet fald en meget over bore. Winchester valgte til deres 25ér at bruge det nye hylster WSSM fordi WSM hylsteret var for stort. immelm 25 og 22 har vi også 243/6 mm. Så en 22 WSM ville være ren raket, men sikkert helt umulig at lade.
Virkning i vildt osv..
Efter ovennævnte fagblade der ikke bekymrer sig om kødødelæggelse
er de næsten vidunderer, men disse blade har også mange sponserede jagtturer.
Folk mener jeg er selv-
glad! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev