07-02-2006, 04:16 PM
Citat:quote:
Originally posted by jsc
Hej Ran
Du har valgt den helt forkerte tilgangsvinkel til stedet. Man ringer til dem og spørger om de kan matche en given pris. Det vil de som oftest. Når du så har fået en pris i telefonen (husk at få navn på den du taler med), så kommer der en meget vigtig detalje - Du skal have det på skrift...
Du sender nu en mail med reference til telefonsamtalen og den aftalte pris og beder om en leveringstid??
Nu får du så en mail med pris og leveringstid - Så holder prisen og leveringstiden skal du nok ikke sætte din lid til [B)]
Ovenstående metode blev anvendt ved mit køb af en SAKO 223Rem. En større sjællandsk butik med prisgaranti havde ikke lyst til at levere riflen til samme pris.....
Mvh.
Jørgen
Og husk du får hvad du betaler for - Stedet reklamere med at det er en discountbutik og servicen er derefter.
Tja - nu er han vendt tilbage med spørgsmålet "For hvad?"...underforstået hvilken pris.
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)