13-02-2006, 09:23 PM
Da det er skytteforeningernes eget våbenregister, er det i princippet kun våbentyper der indgår i deres skydeprogram der kan registreres derigennem. Ydermere er kravet at man skal have været aktiv skydende i minimum 2 år, men det hænder at formanden (ham der underskriver din tilladelse) dispenserer lidt, og lader folk slippe med mindre end 2 år.
Selv om de kræver en SKV2 tilladelse, kan du sagtens regstrere den hos policen som et jagtvåben, og fra jagtvåben til SKV2. Det er heller ikke altid, der bliver lagt mærke til hvad det er for en muskedonner der bliver SKV-registreret.
ULG...Lauritz.com skal tages med et gran salt, og må i virkeligheden betegnes som dybt useriøst på våbenmarkedet. Jeg kender en der har stået for våbenvurdering i Næstved, og jeg selv har takket NEJ TAK til våbenvurdering i hovedafdelingen i Herlev grundet uenigheder omkring driften.
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Selv om de kræver en SKV2 tilladelse, kan du sagtens regstrere den hos policen som et jagtvåben, og fra jagtvåben til SKV2. Det er heller ikke altid, der bliver lagt mærke til hvad det er for en muskedonner der bliver SKV-registreret.
ULG...Lauritz.com skal tages med et gran salt, og må i virkeligheden betegnes som dybt useriøst på våbenmarkedet. Jeg kender en der har stået for våbenvurdering i Næstved, og jeg selv har takket NEJ TAK til våbenvurdering i hovedafdelingen i Herlev grundet uenigheder omkring driften.
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane