Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Høreværn
#4
Citat:quote:

[i]Jeg skal dog med hånden på hjertet indrømme at jeg ikke bruger dem hvergang jeg er ude at knalde.



Du er måske tilhænger af de stille typer?? [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Nej spøg til side....Jeg har et par af de almindelige Peltor med microfoner. De virker fint. HAr lige skiftet batteri efter snart 3 års brug.... Nogen mener rent faktisk at du i visse situationer hører bedre, hvis du har høreværn på og skruer op for lyden! (Jeg kender en, der bruger sine på bukke jagt - hvilket jeg nu nok synes er lidt ude på overdrevet - jeg har en fornemmelse af at lydindtaget er retningsbestemt, så jeg foretrækker klart at være ved mine sansers naturlige funktion, når jeg er på bukkepursch [Smile])

Du skal nok lige vænne dig lidt til det i starten, da du hører nogenlunde normalt når du bruger dem, men de slår lyden fra ved skarpe lyde - f.eks. en riffellås eller skud.... På en flugtskydningsbane betyder det at lyden slår til og fra ret ofte - hvilket kan være lidt irriterende i starten - men det går hurtigt over.

På riffelbanen hvor du skal koncetrere dig lidt mere intensivt under skydning, vil jeg foreslå at du slukker for høreværnene, da snak ved sidemanden m.m. kan have indflydelse på koncentrationen...

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Høreværn - af knerik - 02-03-2006, 03:15 PM
Høreværn - af STROM - 02-03-2006, 03:53 PM
Høreværn - af Jimmy - 02-03-2006, 04:08 PM
Høreværn - af ran - 02-03-2006, 04:22 PM
Høreværn - af halvautomat - 02-03-2006, 06:01 PM
Høreværn - af Steen S - 02-03-2006, 06:14 PM
Høreværn - af LOFT - 02-03-2006, 10:25 PM
Høreværn - af Steen S - 02-03-2006, 10:45 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)