Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg
#9
Citat:quote:

Originally posted by tikka93x62

Citat:quote:

Originally posted by STROM

halløj Tikka
vi må nok regne med at det er forsvindende lille del af udbyttet på udlandsjagt der nedlægges med cal .400 og derover
mvh
Strom

Ja.......jeg havde bare forstået(eller misforstået) dengang jeg læste om det at der ENDELIG var en slags bigbore skydning med seriøs karakter..og det lød jo spændende..men ved nærmere granskning var det bare en ordinær(kedlig måske?)jagtfeltskydning hvor folk kom med deres ombyggede banerifler i 6.5! Nordisk Safari Club blev jo stiftet af "afrikafarere" i 1972(vistnok?), og derud af havde jeg nok været lidt for hurtig til tro at der kom lidt dobbelrifler mv.
Men nikke nikke nej...men sådan er det bare...videre i verden!.

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem



Hej Tikka.
Der er to ting i det du skriver, som jeg gerne vil kommentere.

Det er rigtigt, at NSK blev stiftet i 1972, men det var ikke kun afrikafarere. Safari betyder blot at rejse, og det var egentlig det som stifterene havde i tankerne, selvfølgelig i forbindelse med trofæjagt, hovedsageligt med riffel.

Hvad angår våben, så er du hjertelig velkommen med det du har, uanset om det er en dobbeltriffel i .470 NE. Formålet med skydningerne er at træne, og selvfølgelig også det sociale i samværet. Jeg er da meget ked af at du har fået en anden opfattelse af hvad det går ud på, ja jeg ved faktisk ikke om du har deltaget, eller du bare har hørt hvad der foregår. Hvis du aldrig har været med til det, så synes jeg du skal slå kryds i kalenderen for næste års skydning.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar


Beskeder i denne tråd
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af Kima - 21-03-2006, 01:01 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af JCK - 21-03-2006, 11:36 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af Kima - 22-03-2006, 12:13 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af JCK - 22-03-2006, 01:08 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af Kima - 22-03-2006, 09:09 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af STROM - 23-03-2006, 06:18 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af JCK - 23-03-2006, 09:15 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af GT - 24-03-2006, 03:59 PM
Nordisk Safari Klub skydning i Ulfborg - af .358jap - 24-03-2006, 10:02 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)