26-03-2006, 11:57 PM
Takker. Det er da en fantastisk test [:p]. Der er godt nok forskel på kugler. Jeg synes at det er meget fair at han skriver at det ikke dårlige kugler, de har bare et "effektivt vindue". Det er så ikke så fair at Sierra Matchking er taget med. Der kan jo være nogle der læser testen som ikke ved at det ikke er en jagtkugle. Men så har man da ihvertfald lært at man ikke skal bruge træningskugler til jagt [:0].
Jeg tror at jeg bliver nødt til at lave en lille test af de kugler jeg har købt til at lade med (primært Norma Oryx, men også Hornady SST. Den sidste primært købt til træning, men det kan være at den arbejder bedre end Oryxén ved 7x57R hastigheder). De er nemlig ikke med i testen []. Man kunne jo bare vælge kugler der er med i testen, men nu har jeg jo købt [V].
Uffe
Hellere stor oplevelse end stor opsats.- Men gerne begge!
Jeg tror at jeg bliver nødt til at lave en lille test af de kugler jeg har købt til at lade med (primært Norma Oryx, men også Hornady SST. Den sidste primært købt til træning, men det kan være at den arbejder bedre end Oryxén ved 7x57R hastigheder). De er nemlig ikke med i testen []. Man kunne jo bare vælge kugler der er med i testen, men nu har jeg jo købt [V].
Uffe
Hellere stor oplevelse end stor opsats.- Men gerne begge!
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.