Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er rapporterne her/anmoder om politivurdering
#4
[center][Sad!][Sad!][Sad!][/center]

Häld hele banden ud! Dette er den pinligste historie i dansk jagts historie og mange af de tilbagevärende er fortsat berörte .... f.eks. nävner KPMG at "enkelte" HB medlemmer har deltaget i "jagtklubbens" DJ betalte jagter. Masser af steder nävnes uacceptable forhold, som der ikke sättes navne på - man forstår godt at HB så sent som for nogle dage siden meddelte, at revisionsrapporten var et internt arbejdsdokument, der ikke ville blive offentliggjort. Alene denne udmelding er efter min mening grund til diskvalifikation af hele HB!

Det er umuligt nogensinde at mönstre tillid til den siddende hovedbestyrelse. Danmarks Jägerforbund vil fremstå utrovärdig til den sidste af de gamle er häldt ud!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Så er rapporterne her/anmoder om politivurdering - af Høgh - 12-05-2006, 12:40 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)