Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er rapporterne her/anmoder om politivurdering
#7
I min naivitet troede jeg faktisk at de var blevet for kloge til den slags julenumre. Der ser man....[:0][B)]...det her er så klamt, at jeg har svärt ved at finde ord for det!

Som Jensen så rigtigt skriver, så var det påfaldende, at stort set alle der blev nävnt med navns nävnelse i den af forbundet offentliggjorte udgave var dem der i forvejen er udpeget som syndebukke. Sådan forholder det sig IKKE i "directors cut" versionen som Jensen er så venlig at viderebringe.... adskillige af de tilbagevärende ledende medarbejdere bliver nävnt bl.a. i forbindelse med organiseringen af den medlemsfinancierede "jagtklub" og for fakturering af bl.a. flybilletter til dem selv OG KONEN på DJ's regning.

At man åbenbart fortsat er stålsat i sin tro på, at man kan holde denne form for information tilbage vidner om begränset intelligens. At man derudover også forsöger at göre det understreger for mig, at hele organisationen ikke har lärt en skid af de öretäver de har fået og fortsat forsöger at törre alt af på de valgte syndebukke og så iövrigt fortsätte som hidtil.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Så er rapporterne her/anmoder om politivurdering - af Høgh - 15-05-2006, 12:53 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)