Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er rapporterne her/anmoder om politivurdering
#14
Det kan man da kalde en langsom start.... Jeg tror dybest set ikke at ekstra-bladet kan bidrage med noget nyt udover offentlig udstilling af "synderne" - det skulle da lige väre, hvis nogen föler sig stemplede og får en ubändig trang til at lägge kortene på bordet.

Hvor vi ender? Jeg håber at en del af de horrible transaktioner der er redegjort for er strafbare og ikke bare moralsk forkastelige. Det ville gavne jägernes retfärdighedssans, hvis der faldt et par domme - jeg tror dog ikke på det store i den retning.

Det er mere interessant hvor Jägerforbundet ender. En hel del af de tilbagevärende ledere har i.h.t. revisionsrapporten fedtede fingre, men hvilken organisation kan holde til at få skiftet hele administrationen og den politiske ledelse på en gang? Og hvem skulle träde til? Den siddende ledelse vil givetvis göre alt for at undgå et blodbad (de har gjort hvad de kunne hidtil for at holde sagen så skjult for medlemmerne som muligt). Nogen konstruktiv lösning tror jeg derfor ikke på fra den kant. Jeg tror Jägerforbundet sejler videre med dybe sår i trovärdigheden - först og fremmest i forhold til medlemmerne, men også i forhold til partnere som Skov- og Naturstyrelsen og forhandlings-modparter som DOF og DN. Hvis Ekstra Bladet gör alvor af en artikelserie, så vil det efter min mening skade alle jägere i den övrige befolknings öjne - de skelner näppe mellem os....

Og Jägerforbundets medlemmer har naturligvis mistet nogle milioner - og den regning bliver ikke mindre, hvis Told & Skat rykker ind og reviderer....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Så er rapporterne her/anmoder om politivurdering - af Høgh - 15-05-2006, 06:41 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 13 gæst(er)