01-06-2006, 01:18 PM
Citat:quote:
Originally posted by ULG
[][][] Nå,rolig nu,Takleberry,inden du kæmper videre med at få skidtet til at virke,så vil jeg bare sige at jeg tager P.I.S på dig,det virker fint...[] Det var bare fordi du sagde,da vi talte sammen tidlige idag,at du havde haft en "fantastisk" dag,og så tænkte jeg at du kunne tage lidt gas....[:o)] Sorry.....
ARRRHHHH Ulrik - din hund [}] Er du klar over hvor længe jeg sad og klikkede på det rådne link ??? jo det virker..jo det virker..jo det virker..jo det virker..(lang tid efter...) jo..hmmmm der er noget galt her...[]
Ja det går bare som Hans i Grethe her på matriklen.. (jeg gad nok vide hvilken gud jeg har pisset på [xx(]) Nå men jeg kan da glæde dig med, at mit "held" [}] fortsætter... (nu da min montage er blevet væk i posten.. lige som min kikkert blev det.. og min "gamle" montage var skæv) Fik et pænt brev fra Skat i Svendborg "Vi har ved gennemgang af skatteåret 2003 bemærket et manglende bilag for kørselsfradrag. På den baggrund har vi foretaget en efterberegning og fundet frem til at De skylder 23.487,- i restskat [}][!][xx(][V][]
Så nu går jeg ud og hænger mig i det første og bedste stykke reb jeg kan finde [:0] Men med mit held så knækker det vel også og jeg falder ned og brækker begge ankler, eller også falder taget i garagen ned i hovedet på mig.... nå så kan jeg vel lige så godt vaske gulv... hvor galt kan DET gå [?]
Mvh
Takleberry
People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use